Selasa, 8 Ogos 2017

Sejarah Ringkas Hidupku

Kemaskini pada 03/12/2022



Sejarah Ringkas Hidupku

Nama saya Mohd Faiz Bin Abdul Manan. Dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur (sekarang disebut Hospital Kuala Lumpur) pada tanggal 26 November.

Menjadi Dealer Public Gold bermula Januari 2017 (PG00092879) di bawah mentorship Encik Zulkifli Shafie, penulis buku Misi Bebas Hutang dan Wang Emas.

Saya juga salah seorang Dealer Public Gold yang aktif di bawah kumpulan PGG100Network yang diasaskan oleh Encik Zulkifli Shafie.
 
Menjadi Ejen Takaful sepenuh masa di Etiqa Takaful Berhad bermula Julai 2020. Fokus saya adalah pada simpanan dan pelaburan yang dilindungi oleh Takaful.

Disini saya kongsikan sedikit latar belakang pendidikan saya.

Latar Belakang Pendidikan

Sekolah Rendah
SK Tanjung Aru 1 (Darjah 1-3)
SK Gombak 1 (Darjah 3)
SRK Melayu Pusat (Darjah 3-5)
SRK Satria Jaya (Darjah 6)

Sekolah Menengah
Dato Patinggi Haji Abdul Gapor (Tingkatan 1)
SMK Gombak Setia (Tingkatan 2-5)

Melanjutkan pengajian dalam bidang Diploma Sains Kuantitatif dan Ijazah Sarjana Muda Sains (Kepujian) (Statistik) di Universiti Teknologi Mara.

Itulah sedikit sebanyak kisah hidupku yang dapat dikongsi untuk tatapan para pembaca. Salam perkenalan daripada saya untuk para pembaca yang dihormati.

Ikuti (Follow) saya di media sosial untuk mendapatkan tips dan panduan terkini dalam kewangan dan pelaburan emas.

Facebook
Instagram

Sebarang pertanyaan dan temujanji boleh hubungi saya seperti maklumat di bawah. Saya sedia membantu.

WhatsApp/ SMS/ Panggilan:
017-2471372

Emel:
mdfaiez04@yahoo.com


Youtube Channel:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan